Čiapky Hugito

pondelok, januára 09, 2017

                                                   
Čiapky sú od Matylda a Hugo shop. Dve sme si objednali a ostatné sme dostali ako darček, za čo veľmi ďakujeme. Každý člen rodiny má  teraz u nás vlastného Hugita. Na predaj sú v troch farbách - olivová, tehlová a čokoládová. Sú pletené z príjemného certifikovaného materiálu (100% akryl). Čiapky sú krásne zabalené, až nám bolo ľúto obal roztrhať :-)  Opatrne sme otvárali vrstvu po vrstve, aby sme sa dostali k vytúženému cieľu. Každá čiapka má kožený štítok ktorý dokonale dopĺňa celkový dizajn. Kolekcia nie je rozdelená podľa pohlavia. Čiapky sú navrhnuté tak, aby sadli a pasovali na každú hlavu. Aj dospelácku.











Mimi: Na prvý pohľad sa mi zdali veľmi malé, iba na detské hlavičky. No zdanie klame. Čapice sú "one size" a vhodné ako na malé, tak aj na väčšie hlavy. Po natiahnutí sa materiál krásne prispôsobí a pevne drží. Nerozťahuje sa.  Na hlave mi čiapka Hugito aj po dlhšom nosení krásne držala tvar a vôbec sa nezošmykovala z hlavy. Materiál je príjemný, miestami som zabudla, že čapicu na hlave mám. Pre mňa je to veľké plus, pretože nie som obľúbenkyňa akýchkoľvek čapíc. Po čase ma svrbí čelo a to ma veľmi znervózňuje. Toto sa mi u Hugita nestalo. Mojou top farbou je červená a tak máme doma všetky čiapky rovnaké. Hugito čapice sú úžasne prepracované a už teraz sa stali mojou obľúbenou pokrývkou hlavy :)





Barby: Ja mám z každej farby po jednom kuse, takže si ich s chalanmi striedame. My sme Hugito otestovali na horách. Zaujímalo ma, či sú čapice vhodné do každého počasia. Nie sú samozrejme  do mínus 25 stupňov ktoré sme zažili, ale zahrejú v priemernej zime a budú super aj na jar či jeseň.






Dvematky: Ak očakávate obrovské čapice, tak pletené  Hugito nimi nie sú. Žiaden "šmolko tvar" čo my oceňujeme. Majú klasický strih, ktorý nám na trhu už dlhšie chýbal. Prispôsobia sa každej hlave a nestrácajú svoj tvar. 

Čiapky kúpite tu: www.shop.matylda-hugo.cz










You Might Also Like

0 komentárov

Populárne príspevky

Kolekcia ĽÚBIM ŤA

ZOBERPREČ

ZOBERPREČ