Instagram náš každodenný

streda, novembra 08, 2017




Viete čo? Mám instagram rada. Áno, veľmi rada. Dá sa tam nájsť mnoho ľudí, ktorí tak ako sa na ňom prezentujú, tak aj žijú. Myslím, že človek to vie veľmi rýchlo odhaliť. Teda, možno. Mám rada profily z ktorých sála pozitívna energia, ale aj melanchólia. Z ktorých na mňa ide človečina. Áno, to  ten správny výraz. Človečina! Či už zo slov, alebo z fotiek. Mávam také obdobia, kedy niekoho sledujem viac, iného menej. A baví ma to. Miesto časopisov sledovať instantné profily :-D
Nemyslím si, že na instagram je "vhodné" dávať len prekrásne šťastné  fotky. Mňa bavia profily, kde ľudia píšu aj keď im nie je najlepšie. Bavia ma fotky, ktoré nemusia byť vôbec dokonalé, ale sú autentické. Kde, nemusí byť všetko nastajlované do dokonalosti. Lebo život jednoducho nie je len prechádzka ružovou záhradou. Baví ma nedokonalosť. Je to ale veľmi subjektívne. Každý má rád niečo iné. Mám rada fotky jedál ku ktorým je tak fantastický popis, že by som ich hneď zjedla. Alebo momentky detí, kde vlastne ani popis netreba.
Uznávam, že  tento instantný život veľa krát skresľuje realitu. No nemyslím si, že ľudia chcú vidieť len to krásne. Tak ako sú pekné dni, sú aj tie škaredé. Presne aký je život. Raz sme hore a raz dole. No netreba si tento sociálny svet zamieňať s realitou. Mimo mobilu je určite krajšie.

foto by internet

Instagram mám rada a vlastne, tak sme sa zoznámili aj s Mimi. (keby niekto o tom ešte nevedel), cez  instagram....Takže je asi osudový (smiech).
Nesledujem len známe  blogerky,  známe profily.  Práve naopak, sledujem aj bežné "smrteľníčky :-)  Je ich asi aj viac, ale na tieto som si proste momentálne spomenula a k ich príspevkom mám vždy čo povedať. U niektorých mám radšej instastories, u niektorých zas fotky, alebo text. Sledujem rada  profily obyčajne neobyčajných žien. S niektorými sa poznám už aj osobne a poviem vám, že intuícia ma nesklamala. Sú také isté ako ich vnímam v sociálnom živote. Je ich určite viac ako ich spomínam, ale popravde si neviem presne vybaviť koho ešte mám v obľube. Určite ich začnite sledovať, sú to super ženy! 


Natália, ktorá si plní sny : Ach táto žena! Viete ako vie božsky variť?  Síce som od nej ešte nič nejedla, no prisahám že to musí byť super! Tak ako si ona začala plniť svoje sny je niečo neskutočné. Začala variť obedy. Normálne denné menúčko pre všetky hladné krky v Šali. Odpadávam z nej. Milujem ako ona miluje varenie. Z každej fotky, slova to cítiť. A nevarí bárs čo. Špecialitky nevýdané. Ak mate chuť na domácu kuchyňu a chcete mať každý deň na obed niečo perfektné s láskou varené, napíšte jej na FB do skupiny Obedujeme s Nat.
A viete prečo ju ešte sledujem? Lebo je vianočnopozitívna, usmievavá a veľmi milá. Sledujem ju, lebo sa mi páči každá jej fotka a myšlienka. A lebo preto:-) 

Barborka, ktorá fotí s dušou: Moja menovkyňa. Tie jej super fotky! Vždy sa divím, kedy ich stíha fotiť. Úplne normálne, jednoduché fotky s dušou. V jednoduchosti je krása. A tiež varí a pečie a ešte to vie aj krásne odfotografovať, no nemiluj ju!

Ivanka, ktorú som nazvala Lentilkou - Patrí vlastne k tým známejším blogerkám, no zaradila som ju tu preto, lebo mi je bližšia. Dokonca bývame blízko seba a preto sa nevieme stretnúť (smiech). Chvalabohu za to, že mám u nej zajtra termín na vlasy! Inak by sme to toho roku asi nedali. Baví má na nej, že si ide svoje, že miluje farby v každom ročnom období. Vyčnieva z radu. A milujem na nej jej krátke vlasy!

Éterická víla Miška. Toto žieňa ma fascinuje svojou ženskosťou a jemnosťou a taktiež citom pre detail. V mnohom je mi podobná. Myslím povahovo. Páčia sa mi jej fotky. Je to tiež blogerka, zaujímavá žena optimistickým pohľadom na svet.

Lenka, ktorá má tiež 2 superhrdinov. Lenku určite poznáte. Sledujem jej blog už dlhšie. Určite preto, lebo má tiež 2 synov. No jej insta profil ma začal najviac baviť až asi posledný rok, keď jej chlapci trošku podrástli. Sú ako dvojičky. Páči sa mi na nej, že dokáže chlapcov krásne obliecť a pritom to nemusí stáť majland. Že ich neoblieka prvo plánovo rovnako, ale vždy spolu ladia. A tiež ma na nej bavia jej krátke vlasy (smiech) a aj to, že je to typ ženy do koča a do voza. Nie je to žiadna dámička v lodičkách. Jej štýl obliekania je mne veľmi blízky. 

Adriana, ktorá má tiež Jerguša ...a bude mať aj Timura. Žije v Kanade a krásne fotí. Viac ako krásne. Prekrásne. Fotky jej Jerguša sú balzamom na dušu. A aj píše pekne. No najviac som zamilovaná do toho, ako vie krásne vystihnúť  ten správny okamih na fotografii. No a keďže bude mať aj druhého syna, bude ma baviť ešte viac. To len budú úžasné fotky!

No a na záver známa blogerka Peťa , ktorá má Olíviu a Timoteja....lebo je reálna a nemusí byť za každú cenu dokonalá. Páči sa mi , že s deťmi cestujú a že nám dáva typy na super výlety. Baví ma na nej že je to žena, ktorá sa na nič nehrá. Proste obyčajne neobyčajná.

Ach no, blogov ja sledujem ešte veľa. Aj iných instagramových profilov. Vedela by som o nich písať hodiny. Napríklad ako obdivujem Madamecoquette za to, ako vie nadpozemsky fotiť!.

Môže sa zdať že na instagrame presedím hodiny, no nie je to tak. Je to pre mňa relax. Aj vo vani (smiech). Len čakám na to, kedy mi mobil raz  spadne do vody. To bude škandál 


Aké instagramové profily sledujete vy? 





You Might Also Like

0 komentárov

Populárne príspevky

Kolekcia ĽÚBIM ŤA

ZOBERPREČ

ZOBERPREČ