Na dráte Matúš Krnčok

štvrtok, augusta 17, 2017

Keď započujete meno Matúš Krnčok, hneď je jasné, o kom je reč. Matúš je charizmatický, úspešný, mladý muž, ktorý sa k nám každé ráno prihovára z éteru rádia Európa 2. Jeho humor nám spríjemňuje dlhé kolóny cestou do práce. No to nie je všetko. Je to muž s veľkým talentom a vytrvalosťou. Má chuť púšťať sa do nových vecí. Jednou z nich je jeho vlog, kde inšpiruje mladých ľudí k tomu, že rodina je základ bytia. Je preňho stredom vesmíru. S manželkou Ninou spolu vychovávajú dve dcéry. Terezu a Marínu.

A aký je Matúš otec a manžel? Nalejte si pohár prosseca, vyložte si nohy na stôl a pokecajte si spolu s nami.


Ahoj Matúš. Konečne chlap v našom babinci. (smiech) Si tatko dvoch nádherných dcér. (Terezka a Marínka) Ako si sa zhostil úlohy rodiča? Máš s babami rituál, ktorý patrí len tebe a im?
-Ďakujem pekne za babinec. Vždy mi chýbal aj v škole, keďže som chodil na technickú. Teraz sa mi to vyvážilo v živote. :)  Úlohy som sa zhostil asi celkom dobre. Chcel som hneď kupovať byt, auto (to najbezpečnejšie) a bol som z toho celý prepružený . Až kým som nezistil, že to je vlastne o inej starostlivosti, ako materiálnej. S babami mám pravidelný rituál, keď nie som na evente, ale som doma, tak ich vždy kúpem ja. S Terezkou, keďže je už veľká baba, robievame večeru, aby si mamina trochu vydýchla. To sú naše hlavné rituály. :)

Čo najradšej robievate s dievčatami, keď nie je maminka doma?
- Krmíme sa ako vtáčiky pred zimou. Čiže sa celoročne zazimujeme. (smiech) Hráme sa, smejeme, robíme po našom "šašovinky." Kreslíme, plastelínujeme, alebo kukáme Bambuľku, Macka uška, Elzuuuu alebo Rampunzeeel.

Ty máš veľmi zaujímavú prácu. Si speaker rannej show rádia  Európa 2. Počúvajú ťa ráno tvoje baby?
- Ďakujem. Moja práca je zaujímavá, to je pravda. Ale myslím, že Terezka dáva v aute prednosť inému mužovi, ktorého si teraz ide. Mirošovi Jarošovi, tak ho volá. Myslím, že robí pekné piesne pre deti, náučné a veselé. Ten pocit, keď sa pristihneme s Ninkou, ako si ho spievame. Vtedy si povieme, že diagnóza level 2000. (smiech)


Okrem moderovania máš záľubu vo vlogovaní. Častokrát sa vo videách objavuje celá tvoja nádherná rodinka. Neprekáža im to? Alebo naopak, nekafre ti Ninka do záberov?
- Mnooo. Myslím, že aj ona si zo začiatku o mojom vlogovaní myslela, že mi hrabe. Že mám prácu, rodinu, iné záľuby. Ale ja som si povedal, že je doba, kedy si môžem robiť čo chcem, čo ma baví a v čom sa môžem posúvať a zdokonaľovať. Naučiť sa niečo nové, vyskúšať, popáliť sa, ísť ďalej. Samozrejme, keby nechcela byť vo vlogu, tak to rešpektujem. Myslím, že sme načali nový druh vlogu. Pretože ukazovať mladým ľuďom hodnoty rodiny v 10 minútovom videu, to tu ešte nebolo. Je to vlastne taký rodinný koncept a mám na to obrovské ohlasy zo všetkých mojich sociálnych sietí. Ľudí to baví pozerať a ja chcem prinášať stále zaujímavejší obsah.

Niekedy nás zavolaj pred svoju kameru. Budeme jedna veľká rodina (smiech). No ale o inom sme chceli. Terezka nedávno oslávila 3 roky. Je už veľká slečna. Brávaš ju do práce?  Bude moderátorka keď vyrastie? :)
- Chodí raz za čas, ale keďže chodí do škôlky, tak naše "pracovné časy" sa nám prekrývajú. Takže do rádia veľmi nie, ale popoludní, keď ideme okolo, tak sa tam vždy zastavíme. Baby v rádiu už vedia, že papier a farbičky musia mať pripravené. :) Chodíme spolu nahrávať rozhlasové spoty. Vtedy ju učím, že aj odtiaľto máme peniažky. Za prácu ich tato dostane a potom si kúpime napríklad šunku. Jej obľúbené jedlo. :)

Aký si muž? Robievaš doma bordel? Vieš, pýtame sa, lebo o mužoch je známe, že ženy po nich zbierajú ponožky. Si aj ty tento prípad? (smiech)
- Ja? Nikdy. V skrini mám pekné komínky svojich svetríkov, ponožky nosím iba jednorázové, aby ich Ninka nemusela po mne upratovať. A pračka ich nežere. Takže som výnimočný muž. A slovo bordel ani nemám v slovníku. Chodím s Detolom v ruke a leštím všetko. Taký som ja. (smiech)


Ako najradšej relaxuješ?
- Najradšej doma s babami. Možno to znie ako klišé, ale ja som doma šťastný, naplnený. Milujem svoje grrlzz. Ale inak sa viem uvoľniť aj s pivkom v ruke pri futbale, xboxe alebo len tak na terase s Ninkou. Nič špeciálne asi. Ale keby sa Nina naučila robiť thajskú masáž, tiež by som si vedel oddýchnuť.

Nina je nádherná ženu. Je akčná. Materskú dovolenku neberie len ako dovolenku. Popri materstve pracuje, stíha čvičiť a venovať sa rôznym veciam. Aká je mamina?
- Jedna naša babka ju volá kométa. Lebo stále niekde lieta. :) Nina je úžasná matka. Čo si na nej najviac vážim, že nie je prepätá. Berie veci pragmaticky, bez stresu a tlaku. Vtedy si uvedomím, že aj môj život je vďaka tomu harmonickejší. Páči sa mi na nej, že nezakazuje, nerobí si denník dojčiacej matky s časmi dojčenia, nepozerá sa na modrý koník, kedy väčšinou ta vyrážka na čele bábätka znamená smrteľnú chorobu. :)
Dáva deťom priestor vyskúšať, prejaviť sa, buchnúť sa, naučiť sa. Skrátka taká, akú by chcelo mať každé dieťa. A má najväčšie srdce na svete. Pomôže nie len nám, ale každému.


Pamätáš sa čo mala Ninka oblečené na prvom rande?
- Hmmmm. To neviem, ale viem, že aj po prvom rande zostala oblečená. :) Čo sa mi veľmi na nej páčilo, aj keď moje úmysly, ako správneho lovca samozrejme, boli úplne iné. 

Radi cestujete. Ktorú krajinu má Ninka najradšej?
- Dali sme si záväzok, že chceme veľa cestovať a spoznávať. Ninke sa veľmi páči Toskánsko, zatiaľ sme tam neboli a túži ísť na Bali. Kam sa chystáme cez zimu. Takže sa jej to splní. Miluje Handlovú, pretože tam sa narodila láska jej života. JA. (smiech)

Aké jedlo by Ninka dokázala jesť denne?
- Sú dve možnosti, ale len jedna je správna. Sushi, to miluje viac ako tu druhú možnosť, teda parižák s rožkom. (smiech)

Aký je váš spoločný obľúbený film?
- Uf. Som chlap, ťažká otázka. Hmm. Asi nejaká dráma. Radi pozeráme drámy a životopisné filmy. Ale konkrétne neviem.

Má Nina radšej leto alebo zimu?
- Protiklady sa priťahujú, takže jednoznačne leto. Nina so svojím južanským pigmentom miluje letné obdobie.


Čo je pre Ninku vo vzťahu najdôležitejšie?
- Ak berieme, že láska je absolútny základ vzťahu, tak je to určite dôvera. A tu máme. Pri mojej práci, neustáleho cestovania a spoznávania nových ľudí, je dôvera to najdôležitejšie. Inak by sme neboli v pohode, ani ja by som nepodával výkony, keby ma stále kontrolovala a vypisovala. Veríme si. 

Keby si mal svoju manželku opísať troma slovami, aké by to boli?
- Múdra živelná bytosť.  S veľkým srdcom v medzerách medzi tými slovami. :)

Doma máš samé baby. Chcelo by to ešte chlapskú posilu. Plánujete tretie dieťa?
- Nuž nikdy nehovor nikdy, ale zatiaľ neplánujeme. Ja som šťastný, že máme dievčatá. My chlapci sme dosť spomalení, takže som za dievčenskú partiu. A navyše, berú ma ako kráľa, aspoň tie najmenšie, nemám konkurenciu. Ešteže neexistuje protimonopólny rodinný úrad. (smiech)


Po zodpovedaní všetkých otázok, si Matúš predsa len spomenul na obľúbené filmy, ktoré s Ninkou pozerávajú. Ešteže tak! (smiech). Majú radi film " Aj dvaja sú rodina" a "Nedotknuteľní". Obe s hercom Omarom Sy. Dobrý výber :-)

Matúš je úspešný mladý muž, za ktorým stojí milujúca žena. Spolu vytvárajú harmóniu, ktorá na vás sála z každého ich slova a skutku. Sú pre seba stvorení. Ich dve dcéry sú pozlátkom a pokladom nádhernej, fungujúcej rodiny. My vám milí Krnčokovci držíme veľmi palce! Nech minimálne ďalších 60 rokov ste takí vtipní, šarmantní a neodolateľní.

Matúšov vlog nájdete presne TU.

Čo nám o Matúšovi prezradila manželka Nina, sa dočítate v tomto rozhovore.

Ďakujeme












You Might Also Like

0 komentárov

Populárne príspevky

Kolekcia ĽÚBIM ŤA

ZOBERPREČ

ZOBERPREČ